افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

حمله وهابی‌‌ها به محله شیعی در مدینه

جهاد علیه شیعیان در عربستان سعودی! حمله وهابی‌‌ها به محله شیعی در مدینه منابع آگاه عربستانی اعلام کردند جوانان وهابی عصر پنج شنبه گذشته در اقدامی وحشیانه، یک بار دیگر به محله شیعیان در شهر مدینه منوره حمله کرده و به ضرب و شتم پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پرداختند. این منابع آگاه عربستانی در ادامه افزودند: بر اثر این حمله وحشیانه که توسط 200 فرد وهابی انجام شد، دست کم 3 جوان شیعی زخمی شده و راهی بیمارستان شدند. در این حمله به تعداد زیادی از خودروها و مغازه‌های و دیگر ممتلکات شیعیان نیز آسیب وارد شد. گفته می‌شود حمله کنندگان چوب و چماق در دست داشته و به سمت شیعیان سنگ پرتاب می‌کردند. آنان که به اعتقاد خود کار درستی می‌کردند، هنگام حمله شعار "الله اکبر" سر داده و خواهان صدور فتوایی برای جهاد علیه شیعیان شدند. گفتنی است علاوه بر این حملات که در خیابان‌های این محله انجام شد، تعدادی از وهابی‌ها نیز با شکستن درب منزل یکی از شیعیان، وارد منزل شده و دو تن از اعضای این خانواده را با چاقو مورد ضرب قرار دادند. دقایقی پس از آغاز این حملات ددمنشانه، نیروهای امنیتی و پلیس عربستان سعودی خود را به این محله رسانده و اوضاع را آرام کردند. نکته تعجب برانگیز این است که این نیروهای امنیتی هیچ یک از حمله کنندگان وهابی را بازداشت نکردند.

دختر روحانی تندرو وهابی، رقاص کلوب های شبانه لندن!

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از منابع خبری ، عمر بکری محمد روحانی تندروی زاده ی سوریه مدتها در انگستان به ترویج اسلام می پرداخت و معتقد بود سرانجام اسلام بریتانیای کبیر را فتح خواهد نمود اما ظاهرآ حتی در هدایت دختر خود هم ناکام مانده است. یاسمین فوستوک دختر ۲۶ ساله عمر بکری اکنون مادری مجرد است که با لباس نیمه برهنه و بدنی خالکوبی شده در کلوبهای شبانه لندن به رقص (pole dancing) می پردازد و صدها جوان مشتاق را از خود بی خود می کند.عمر بکری که هم اکنون به لبنان تبعید شده دختر خود را تحت تعلیم و تربیت سخت اسلامی پرورش داده و احتمالا اگر اکنون دختر خود را بر روی صحنه ببیند دچار حمله قلبی خواهد شد.بکری از حامیان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر و بمب گذاریهای ۷ جولای لندن بود . عمر بکری صاحب 6 فرزند است که آنها را با کمک خرج کودک که توسط دولت پرداخت می شود , در لندن بزرگ کرده است. دختر وی یاسمین نیز به همراه پسر سه ساله اش در جنوب شرقی لندن زندگی می کند و از کمک خرجی کودک که توسط دولت پرداخت می شود استفاده می کند. عمر بکری پول عمل جراحی Breast Enlargement یاسمین را پرداخت کرده است . به گفته دوست یاسمین همین کار موجب شده او بتواند یک Pole Dancer موفق بشود! یاسمنی برای گرفتن این پول گفته که احتیاج به عمل دارد تا در زمان شیر دادن به فرزندش احساس مادری بهتری داشته باشد

نیروهای امنیتی عربستان مردم شهر عوامیه را تهدید کردند!

به گزارش خبرنگار شیعه نیوز ، در پی اعتراض های گسترده و تظاهرات مردم شهر العوامیه عربستان نسبت به دستگیری شیخ نمر النمر که هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی عربستان سعودی دستگیر شده و تاکنون در بازداشت بسر می برد ، نیورهای امنیتی عربستان سعودی از مردم خواستند که هیچ گونه اعتراضی نسبت به اوضاع پیش امده نکنند! و گرنه برق شهر را قطع و افراد اخلال گر را دستگیر می کند.!
گفتنی است که برق شهر العوامیه روزهای پنج شنبه و جمعه توسط نیروهای امنیتی قطع کردند و از امروز (شنبه) برق شهر وصل شده است.
به گزارش شیعه نیوز ، مردم شهر العوامیه در حمایت از شیخ نمر تاکنون چندین بار در تظاهرات شرکت کرده و خواستار آزادی بدون قید وشرط امام جماعت شهر خود شدند