افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

تروریست‌های القاعده لواط می‌کنند

یک عضو خارج شده از شبکه تروریستی القاعده در الجزایر که خود را "توبه کننده" معرفی می‌کند، طی اظهاراتی به رسوا و فاش کردن این شبکه پرداخت و گفت: کوه‌هایی که این تروریست‌ها در آن پنهان شده‌اند به محل فساد اخلاقی تبدیل شده است. 


به گزارش شیعه آنلاین، این عضو سابق شبکه تروریستی القاعده که اخیرا خود را تسلیم نیروهای امنیتی الجزایر کرد، گفت: شبکه القاعده الجزایر طی سال‌های 2007 و 2008 که من عضو آن بودم ده‌ها کودک بی گناه را ربوده و به آنان تجاوز کرد.


 


این عضو سابق القاعده که خواست نامش فاش نشود در ادامه افزود: آنان حتی یک بار به یک پیر مرد 70 ساله که چوپان بود تجاوز کردند. 


 


در همین حال در گزارش سازمان اطلاعات و امنیت الجزایر در مورد شبکه القاعده، شاخه الجزایر که اخیرا منتشر شد آمده: این شبکه با هدف تأمین نیازهای مالی و شهوتی خود کودکان بی‌گناه را ربوده و به آنان تجاوز می‌کند و سپس برای تحویل دادن آنان، از خانواده هایشان درخواست مبالغ هنگفت می‌کند.


 در همین راستا "نور الدین یزید زرهونی" وزیر کشور الجزایر چند روز پیش طی اظهاراتی اعلام کرده بود که شبکه القاعده از طریق ربودن کودکان در چند ماه گذشته میلیونها دلار به جیب زده است.


 


وی همچنین افزود: متأسفانه هنگامیکه از خانواده‌های این کودکان در مورد تماس‌های این شبکه می‌پرسیدیم، از ترس اینکه مبادا فرزندشان کشته شود، اطلاعات نادرست به ما می‌دادند از همین رو دست یابی به سر نخ های مفید برایمان سخت شده بود. این اطلاعات نادرست بسیاری از تحقیقات ما را منحرف کرد و به اعضای القاعده اجازه فرار داد اما اخیرا با بازداشت تعدادی از این نیروها، به برخی سر نخ های مفید دست یافته‌ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد